Linn Vikan Konradsen
linn@hklink.noEtter en prosess som startet allerede høsten 2023, er det med stor entusiasme vi endelig kan fortelle at vi har inngått et samarbeid med Bitastad. Det betyr at vi skal jobbe med markedsføring av BigBite, Jordbærpikene, Kompis, Sabrura Sticks & Sushi, SOT Bar & Burger og Sanoi!
- Vi har blitt godt kjent med HK Link i denne prosessen. Både direkte, gjennom samtaler med referanser og ved å se på case. At HK Link jobbet med 3 av 4 nominerte til Årets markedsfører, sier jo også sitt. Vi har blitt kjent med et byrå som sammen med kundene sine tar eierskap, og som følger hele prosessen fra A til Å, sier Christian Amundsen Mevold, som er leder for kommersiell og digital utvikling i Bitastad.
Han forteller videre at Bitastad gikk grundig til verks da de skulle finne sin byrå-match. De pratet med alle byråer de anså som aktuelle, og satt til slutt igjen med én aktør.
- HK Link har igjennom prosessen vist en forståelse for hvordan kreativitet, data og distribusjon sammen er nøkkelen til markedsføring som skaper effekt. Et tankesett som passer oss som vekstselskap. Legg til tverrfagligheten med ressurser fra søsterselskapet HK Reklame, og vi har et svært godt utgangspunkt.
For HK Link har Bitastad lenge vært «på radaren» - som en spennende vekstbedrift med utspring i Trondheim.
- Det er jo sterke, nasjonale merkevarer som vi synes det er veldig artig å nå få lov til å jobbe med, konstaterer Linn Vikan Konradsen, rådgiver i HK Link.
Bitastad og HK Link har store planer sammen, og nå gjelder det å bygge stein på stein.
- Fokuset nå i oppstarten vil være å få til en effektiv og god onboardingprosess, og en innsiktsfase for teamene våre, før vi sammen setter nye, hårete mål for vekst Bitastad-selskapene, sier Linn.
- Jeg har tro på at vi sammen med HK Link skal klare å overbevise både nye og eksisterende gjester om å besøke våre serveringssteder, ved å fremheve det unike ved hver av merkevarene våre, avslutter Christian.
Linn Vikan Konradsen
linn@hklink.no