På lag med trøndersk utfordrer! 

Nyheter

Roar Knutsen

roar@hklink.no

På lag med trøndersk utfordrer!

Fra første møte tok det ikke lang tid før vi var i gang. Gjennom arbeid med design, uttrykk og kommunikasjon er målet vårt å styrke Bunnpris digitale synlighet.  

For dagligvarekjeden er vi en strategisk og rådgivende part i konseptutvikling og annonseutforming til digitale kanaler. Sammen med Rosenborg Reklame har vi satt sammen et team bestående av både rådgivere, AD og tekstforfatter. 

- Vi ønsket oss noen som tør å tenke annerledes og utfordre det vi allerede har gjort. Gjengen i HK Link liker utfordringer og tar jobben et steg videre. Når oppgaver løses følger det ofte med et forslag om hva vi kan gjøre enda bedre, forteller Oddny Sørsæther, markedssjef i Bunnpris.  

- Det er en målsetning på huset at vi skal jobbe med nasjonale merkevarer med utspring fra Midt-Norge. Der treffer Bunnpris midt i blinken, forteller Hanne Wangberg Veimo og Roar Knudsen, rådgivere i HK Link.  

Både i markedsføringsfaget og dagligvarebransjen må du kunne snu deg fort rundt. Oppgjøret på kassaapparatet lyver ikke – hver eneste dag får Bunnpris svar på om jobben de gjør er god nok.  

- Dette trigger oss i HK Link! I samarbeidet med Bunnpris er det en stor fordel at vi jobber tett på hverandre i Trondheim, og kan levere på korte frister, understreker Hanne.   

- I Bunnpris har vi funnet en partner som søker utvikling og fremgang. De er en utfordrer i dagligvarebransjen og for å skille seg fra konkurrentene mener vi det er nødvendig med et tydelig uttrykk, legger Roar til.  

På kort tid har flere kampanjer sett dagens lys. Sist ut var lanseringen av nystekt brød i alle Bunnprisbutikker, kalt «Rett fra Ovnen». Med Black Week og julehandelen rundt hjørnet er det bare å stå på. Bunnpris er rett og slett en spennende kunde å jobbe med! 

Roar Knutsen

roar@hklink.no